INför en fullspäckad dag.

Jag är redo för en lång eftermiddag på jobbet. Vid fyra drar vi igång med foderkväll och hoppas på mycket folk. För er smo vill komma, platsen är Sussies Häst&Fritid, Vincentsväg 4 och vi kommer vara igång till klockan åtta.
Självklart måste man inte vara där i alla fyra timmar, utan ni kan komma och gå som ni själva vill. Vi kommer bjuda på fika, information från Dynavena och Flatazor, ha speciellerbjudanden i butiken under endast dessa fyra timmar. Vad sägs om rabatt på Ariat, Bucas m.m? Och ett hemligt erbjudande, som endast de besökandek ommer få veta. Kom in vetja!

Nu var det egentligen ingen lång inbjudan jag planerat att skriva, så det kan gå. Jag är i alla fall fixad och färdig (okej, lite utkletad mascara ska tvättas bort, men annars färdig) Nu ska bara butiken fixas till i toppenskick. Bord ska fram, fika ska inhandlas och lappar ska sättas upp. Men, det är lugnt. Som Sussie så glatt sa igår:
"Vi har ju fyra timmar på oss, så det hinner vi utan problem"
Känner jag oss rätt, så kommer vi springa runt de sista tio minutrarna och inse hur mycket iv har glömt, precis som vanligt med andra ord ;)

Vi hörs ikväll, ni får sköta om er så länge. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0