Stress, stress, stress!

Min kropp strejkar, eller den har gjort det hela dagen. Igår var jag groggy, idag kom baksmällan. Visst är det fantastsiskt? Enligt Lise är det inte konstigt, men jag har lixom inte tid.

Imorgon har jag egentligen sovmorgon, men den kommer jag inte kunna utnyttja. Jag tar tidiga bussen till skolan, pluggar på bussen, planerar resa på sovmorgonen och förhoppningsvis pluggar. Skola, skola, skola, buss hem och plugg på bussen. Stallet och skynda, skynda, skynda! Klockan sju ska jag vara i kyrkan, då är det musikalmöte som gäller :)
Någon gång på kvällen kommer Evert ringa, så vi kan planera det sista inför resan och helst ska jag hinna packa allt i Alingsås någon gång också och plugga lite mer. På fredag kommer jag få gå upp tidigt för att hinna plugga det sista inför provet. Jag ska hinna skriva ihop en presentation av mitt fotoprojekt innan fredag också, ni önskar mig lycka till va?

Helst ska jag hinna sova någon gång också, hmm. Vi får se när var och hur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0