Stall hela dagen.

Jag är trött i varje muskel, trots att jag egentligen inte gjort något speciellt, i alla fall inte jämfört med vanligt. Det blev en tur på Morina, känslan var dock inte lika bra som i tisdags.
Vi fick till riktigt bra galoppfattningar från skritt, men avsaktningarna vari nte lika bra. Speceillt inte i höger. Då sköt hon ut rumpan och var allmänt tjurig. Jag lyckades få till några bra avsaktningar också och gav mig där. Det var härligt att vara tillbaka i alla fall!

Vi gav oss på björkarna och stympade dem. Blev en hel del risdragande för mig, skratt och livet kändes riktigt bra! Jag trivs där uppe, får andas, vara mig själv och leva det liv jag en gång drömde om. Jag kan inte förstå att jag fått denna chansen, hur jag kan förtjäna det?


Världens sötaste Jenca, som självklart höll oss sällskap i det mesta idag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0