Skolsnack.

Jag är vaken, har fått på mig kläder, fixat frukost, ätit frukost och landat i sängen igen. Jag borde verkligen lyfta på rumpan och fixa mig det sista inför skolan nu, men jag har lixom ingen ork..

Idag är det psykologi, matte e, historia och projektarbete att jobba med. Det enda jag känner att jag orkar är Projektarbetet. Där ska vi söka fakta, svara på mail och planera inför resan. Det är inte lång tid kvar tills vi drar iväg till Östersund och resan går från klarhet till klarhet! Vi har fått erbjudande om att bli körda till olika stället, möta folk som har historier och massa annat. Det här kan nog bli riktigt bra, jag vågar faktiskt hoppas på det. Bättre än om vi endast kontaktat Turistbyrån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0