Skolirritation.

Den som uppfann psykologi och historia skjuter jag!

Jag försöker trycka in massa, massa, massa historia i hjärnan, men det tillhör inte riktigtm itt intresse. Om jag ska vara ärlig så bryr jag mig inte om vem som var Sveriges förste kung, hur många som dog i Digerdöden. Jag bryr mig inte om Roms expandition eller fall eller vem som var första kejsaren. Trots det tvingas jag trycka in allt och ännu värre, placera det på en tidslinje. Hur tänker folk egentligen?!

Psykologi ärbland det värsta jag vet, samtidigt som det är sjukt intressant. Läraren drar ner all lust att lära sigo ch jag känner för att skolka från alla lektioner. Jag och hon funkar helt enkelt inte ihop. Vi hade prov ida, eller entlige henne läxprov, right! Jag satt hela lektionen och skrev, håll tummarna för att det ger resultat. För hon tycker man ska skriva mycket, istället för rätt..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0