Skoltankar, sommarlovstänk och oro.

Jag är tillbaka hemma efter en mjukstart i skolan. Träffade klassen, pratade om projektarbete och allmän information. Sådär mycket som man preciiis orkar med och lite till. Jagä r helt slut och superhungrig!

Jag har hunnit med att packa, ska äta någon macka och sen in till stan, Runt tolv tänker jag vara tillbaka hos Sussie och tillbaka på Morinas rygg. Jag tänker uppleva lite mer sommar innan jag, imorgon, börjar på riktigt, riktigt allvar.

Jag börjar tvivla på hur året ska gå, men det blir säker jättebra, bara jag vänjer mig.


Såhär såg jag alltså ut idag. Kanske inte direkt det man förväntar sig att se Rebecka i, men det var mysigt :)


Kommentarer
Postat av: Jockeahlen

Sv: Ja det var ett bra tema. Nu ska jag se vad jag väljer :)

2010-08-24 @ 11:01:11
URL: http://jockeahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0