I'm gona go back, back to school....!

Kollade in mitt schema för hösten och visste först inte om jag skulle skratta eller gråta...

Efter att ha tittat en stund, funderat och accepterat så tror jag att det kan bli helt okej. Lite sura tider här och var och inte en enda sovmorgon. Menmen, jag kommer överleva den här hösten också, det har jag redan bestämt. Blir en heldel pendlande och tyvärr inte lika mycket tid hos Sussie som jag hade hoppats på, men det ska nog gå att ordna till.

För jag osm jag vill, kommer jag tillbringa mer tid där än vad som är planerat. Efter att ha läst lite, diskuterat lite och kommit fram till vad som egentligen står på skolverkets hemsida, så ska vi nog kunna ordna något ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0