Hooome!

Vet ni vad det bästa är med helger? Man slipper tänka på skolan dagen efter, haha! Jag kom hem för ungefär en kvart sedan. Min lördag blev inte som planerad, men sjukt härlig trots det.

Började med att mocka, sen red vi ut. Jag satt på en galenpanna, närmare bestämt Cappi. Dock gick det stundtals riktigt bra och hon kändes fin. Det gick bättre än sista jag satt på henne i alla fall, tummen upp för det! När vi var ute kom vääärldens dunderskur, så både Sussie, Maria och Jag var gneomblöta när vi kom tillbaka till stallet..

Har hunnit med att yflla hela minneskortet med bilder också, haha. Helt underbart är det att ha en symstemkamera i handen igen. Gissa om jag är sugen på att skaffa en egen snart. Bara jag lyckas få ihop pengar, suck!

När stallet var fixat hamnade vi i affären och invetnerade, så min hjärna är heeelt utslagen nu! Alla siffror bara snurrar i huvudet och jag vet knappt skillnaden på dem. Skönt att det nästan är färdig. Dock tycker jag ni ska komma upp och köpa massa träns! Halva priset på mängdero ch vi vill slippa inventera dem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0